Consumer cyclical
Spotřebitelské cyklické výrobky jsou kategorií akcií, které do značné míry závisí na hospodářském cyklu a ekonomických podmínkách. Mezi spotřebitelské cykly patří průmyslová odvětví, jako je automobilový průmysl, bydlení, zábava a maloobchod.
Kliknutím vyber ticker společnosti:
Vyber ticker společnosti:

PROFIL SPOLEČNOSTI
Yum Brands je americký provozovatel restaurací, který zahrnuje portfolio čtyř značek: KFC (25 300 globálních jednotek), Pizza Hut (17 700 jednotek), Taco Bell (7500 jednotek) a The Habit Burger (290 jednotek). S 50 miliardami dolarů v roce 2020 v rámci celosystémového prodeje je firma druhou největší restaurací na světě, za McDonald’s (90 miliard dolarů), ale před společnostmi Restaurant Brands International (31 miliard dolarů) a Starbucks (19 miliard dolarů). Yum má 98% franšízu, přičemž největší franšízant Yum China byl vytvořen prostřednictvím spin-off transakce z roku 2016 (po které Yum China souhlasila s platem 3% licenčních poplatků společnosti Yum Brands na neurčito). Yum je nejnovější vývoj Tricon Brands, dříve divize společnosti PepsiCo a generuje většinu svých příjmů z licenčních poplatků a marketingových příspěvků. YUM! Brands, Inc. byla založena v roce 1997 a sídlí v Louisville v Kentucky.
ZÁKLADNÍ ANALÝZA
U jednotlivých finančních výkazů lze zobrazit graf znázorňující vývoj hodnot. Co znamenají data a grafy níže se dozvíte ZDE.
Stock Price – cena za akcii
Revenue – příjem společnosti
Dividend Payouts – dividenda
EPS Growth – růst zisku na akcii
Net Income – čistý zisk společnosti
Assets vs Liabilities – aktiva vs dluh
Price to Earnings – poměr ceny a zisku
Long Term Debt – dlouhodobý dluh
Shares Outstandings – počet akcií v oběhu
OČEKÁVÁNÍ ANALYTIKŮ
Grafy očekávání analytiků budoucího vývoje příjmů a zisku na akcii společnosti. Tmavě hnědé sloupce znázorňují aktuální vývoj hodnoty a světle hnědé sloupce očekávající vývoj hodnoty.


ZNÁMKA GP
Jak vypočítáváme vnitřní hodnotu akcie podle modelu DCF (Discounted cash flow) se dozvíte ZDE.
Datum výpočtu
Model výpočtu
Vnitřní hodnota
Margin of Safety
Vstupní cena
FUNDAMENTÁLNÍ ANALÝZA
TECHNICKÁ ANALÝZA
INFO: