Consumer cyclical
Spotřebitelské cyklické výrobky jsou kategorií akcií, které do značné míry závisí na hospodářském cyklu a ekonomických podmínkách. Mezi spotřebitelské cykly patří průmyslová odvětví, jako je automobilový průmysl, bydlení, zábava a maloobchod.
Kliknutím vyber ticker společnosti:
Vyber ticker společnosti:

PROFIL SPOLEČNOSTI
Restaurant Brands International je jednou z největších restauračních společností na světě, která zahrnuje více než 27 000 restaurací ve 100 zemích. Společnost generuje příjmy především z maloobchodního prodeje ve svých společnostech vlastněných restaurací, licenčních poplatků a výnosů z leasingu z franšízovaných obchodů a z operací dodavatelského řetězce Tim Horton. Portfolio Restaurant Brands, které vzniklo v roce 2014 po akvizici společnosti Tim Horton’s International a společností 3G Capital, nyní zahrnuje Burger King (18 700 jednotek), Tim Horton’s (5 000 jednotek) a Popeyes Louisiana Kitchen (3 575 jednotek). Restaurant Brands International Inc. byla založena v roce 1954 a sídlí v kanadském Torontu.
ZÁKLADNÍ ANALÝZA
U jednotlivých finančních výkazů lze zobrazit graf znázorňující vývoj hodnot. Co znamenají data a grafy níže se dozvíte ZDE.
Stock Price – cena za akcii
Revenue – příjem společnosti
Dividend Payouts – dividenda
EPS Growth – růst zisku na akcii
Net Income – čistý zisk společnosti
Assets vs Liabilities – aktiva vs dluh
Price to Earnings – poměr ceny a zisku
Long Term Debt – dlouhodobý dluh
Shares Outstandings – počet akcií v oběhu
OČEKÁVÁNÍ ANALYTIKŮ
Grafy očekávání analytiků budoucího vývoje příjmů a zisku na akcii společnosti. Tmavě hnědé sloupce znázorňují aktuální vývoj hodnoty a světle hnědé sloupce očekávající vývoj hodnoty.


ZNÁMKA GP
Jak vypočítáváme vnitřní hodnotu akcie podle modelu DCF (Discounted cash flow) se dozvíte ZDE.
Datum výpočtu
Model výpočtu
Vnitřní hodnota
Margin of Safety
Vstupní cena
FUNDAMENTÁLNÍ ANALÝZA
TECHNICKÁ ANALÝZA
INFO: