Consumer defensive
Sektor zboží běžné spotřeby zahrnuje společnosti, které vyrábějí potraviny, nápoje, výrobky pro domácnost a osobní péči, obaly nebo tabák. Obecně platí, že tyto společnosti jsou defenzivní a jsou schopny udržet stabilní růst bez ohledu na stav ekonomiky.
Kliknutím vyber ticker společnosti:
Vyber ticker společnosti:

PROFIL SPOLEČNOSTI
PepsiCo je jednou z největších světových potravinářských a nápojových společností. Vyrábí a prodává spoustu značek napříč kategoriemi nápojů a občerstvení, včetně Pepsi, Mountain Dew, Gatorade, Doritos, Lays a Ruffles. Společnost používá do značné míry integrovaný model „go-to-market“, i když na některých trzích využívá stáčírny třetích stran, smluvní výrobce a distributory. Kromě obchodních značek vlastněných společností vyrábí a distribuuje Pepsi další značky prostřednictvím partnerství a společných podniků se společnostmi jako je Starbucks. Společnost byla založena v roce 1898 a sídlí v Purchase v New Yorku.
ZÁKLADNÍ ANALÝZA
U jednotlivých finančních výkazů lze zobrazit graf znázorňující vývoj hodnot. Co znamenají data a grafy níže se dozvíte ZDE.
Stock Price – cena za akcii
Revenue – příjem společnosti
Dividend Payout – dividenda
EPS Growth – růst zisku na akcii
Net Income – čistý zisk společnosti
Assets vs Liabilities – aktiva vs dluh
Price to Earnings – poměr ceny a zisku
Long Term Debt – dlouhodobý dluh
Shares Outstandings – počet akcií v oběhu
OČEKÁVÁNÍ ANALYTIKŮ
Grafy očekávání analytiků budoucího vývoje příjmů a zisku na akcii společnosti. Tmavě hnědé sloupce znázorňují aktuální vývoj hodnoty a světle hnědé sloupce očekávající vývoj hodnoty.


ZNÁMKA GP
Jak vypočítáváme vnitřní hodnotu akcie podle modelu DCF (Discounted cash flow) se dozvíte ZDE.
Datum výpočtu
Model výpočtu
Vnitřní hodnota
Margin of Safety
Vstupní cena
FUNDAMENTÁLNÍ ANALÝZA
TECHNICKÁ ANALÝZA
INFO: