Consumer cyclical
Spotřebitelské cyklické výrobky jsou kategorií akcií, které do značné míry závisí na hospodářském cyklu a ekonomických podmínkách. Mezi spotřebitelské cykly patří průmyslová odvětví, jako je automobilový průmysl, bydlení, zábava a maloobchod.
Kliknutím vyber ticker společnosti:
Vyber ticker společnosti:

PROFIL SPOLEČNOSTI
Nike je největší značka sportovní obuvi a oděvů na světě. Navrhuje, vyvíjí a prodává sportovní oblečení, obuv, vybavení a doplňky v šesti hlavních kategoriích: běh, basketbal, fotbal, trénink, sportovní oblečení a Jordan. Obuv generuje zhruba dvě třetiny jejího prodeje. Mezi značky Nike patří Nike, Jordan a Converse (neformální obuv). Nike prodává výrobky po celém světě a outsourcuje svou výrobu do více než 300 továren ve více než 30 zemích. Společnost Nike byla založena v roce 1964 a sídlí v Beavertonu ve státě Oregon.
ZÁKLADNÍ ANALÝZA
U jednotlivých finančních výkazů lze zobrazit graf znázorňující vývoj hodnot. Co znamenají data a grafy níže se dozvíte ZDE.
Stock Price – cena za akcii
Revenue – příjem společnosti
Dividend Payouts – dividenda
EPS Growth – růst zisku na akcii
Net Income – čistý zisk společnosti
Assets vs Liabilities – aktiva vs dluh
Price to Earnings – poměr ceny a zisku
Long Term Debt – dlouhodobý dluh
Shares Outstandings – počet akcií v oběhu
OČEKÁVÁNÍ ANALYTIKŮ
Grafy očekávání analytiků budoucího vývoje příjmů a zisku na akcii společnosti. Tmavě hnědé sloupce znázorňují aktuální vývoj hodnoty a světle hnědé sloupce očekávající vývoj hodnoty.


ZNÁMKA GP
Jak vypočítáváme vnitřní hodnotu akcie podle modelu DCF (Discounted cash flow) se dozvíte ZDE.
Datum výpočtu
Model výpočtu
Vnitřní hodnota
Margin of Safety
Vstupní cena
FUNDAMENTÁLNÍ ANALÝZA
TECHNICKÁ ANALÝZA
INFO: