Consumer defensive
Sektor zboží běžné spotřeby zahrnuje společnosti, které vyrábějí potraviny, nápoje, výrobky pro domácnost a osobní péči, obaly nebo tabák. Obecně platí, že tyto společnosti jsou defenzivní a jsou schopny udržet stabilní růst bez ohledu na stav ekonomiky.
Kliknutím vyber ticker společnosti:
Vyber ticker společnosti:

PROFIL SPOLEČNOSTI
Mondelez působil jako nezávislá organizace po odtržení od bývalého severoamerického obchodu s potravinami Kraft Foods v říjnu 2012. Firma je předním prodejcem sušenek (48% tržeb), čokolád (31 %), žvýkaček/bonbónů (10%), nápojů (4%) a dokonce sýrů a potravin (7%). Portfolio společnosti Mondelez zahrnuje mimo jiné známé značky jako Oreo, Chips Ahoy, Halls, Trident a Cadbury. Firma získává přibližně jednu třetinu příjmů z rozvojových trhů, téměř 40% z Evropy a zbytek ze Severní Ameriky. Společnost Mondelez International byla založena v roce 2000 a sídlí v Chicagu ve státě Illinois.
ZÁKLADNÍ ANALÝZA
U jednotlivých finančních výkazů lze zobrazit graf znázorňující vývoj hodnot. Co znamenají data a grafy níže se dozvíte ZDE.
Stock Price – cena za akcii
Revenue – příjem společnosti
Dividend Payouts – dividenda
EPS Growth – růst zisku na akcii
Net Income – čistý zisk společnosti
Assets vs Liabilities – aktiva vs dluh
Price to Earnings – poměr ceny a zisku
Long Term Debt – dlouhodobý dluh
Shares Outstandings – počet akcií v oběhu
OČEKÁVÁNÍ ANALYTIKŮ
Grafy očekávání analytiků budoucího vývoje příjmů a zisku na akcii společnosti. Tmavě hnědé sloupce znázorňují aktuální vývoj hodnoty a světle hnědé sloupce očekávající vývoj hodnoty.


ZNÁMKA GP
Jak vypočítáváme vnitřní hodnotu akcie podle modelu DCF (Discounted cash flow) se dozvíte ZDE.
Datum výpočtu
Model výpočtu
Vnitřní hodnota
Margin of Safety
Vstupní cena
FUNDAMENTÁLNÍ ANALÝZA
TECHNICKÁ ANALÝZA
INFO: