Consumer defensive
Sektor zboží běžné spotřeby zahrnuje společnosti, které vyrábějí potraviny, nápoje, výrobky pro domácnost a osobní péči, obaly nebo tabák. Obecně platí, že tyto společnosti jsou defenzivní a jsou schopny udržet stabilní růst bez ohledu na stav ekonomiky.
Kliknutím vyber ticker společnosti:
Vyber ticker společnosti:

PROFIL SPOLEČNOSTI
Beyond Meat je poskytovatelem rostlinného masa jako jsou hamburgery, klobásy, mleté hovězí maso a kuřecí maso. Na rozdíl od jiných vegetariánských produktů se Beyond Meat snaží replikovat vzhled, uvařit a ochutit maso a je zaměřen na všežravce i vegetariány. Produkty jsou dostupné v USA a Kanadě a také v 83 dalších zemích. Mezinárodní tržby představovaly 20% tržeb v roce 2020. Produkty společnosti jsou k dispozici v maloobchodních prodejnách a ve stravovacích službách. Společnost navíc uzavřela novou dohodu s McDonald’s a Yum!. Společnost Beyond Meat byla založena v roce 2009 a její hlavní sídlo je v El Segundo v Kalifornii.
ZÁKLADNÍ ANALÝZA
U jednotlivých finančních výkazů lze zobrazit graf znázorňující vývoj hodnot. Co znamenají data a grafy níže se dozvíte ZDE.
Stock Price – cena za akcii
Revenue – příjem společnosti
Dividend Payouts – dividenda
EPS Growth – růst zisku na akcii
Net Income – čistý zisk společnosti
Assets vs Liabilities – aktiva vs dluh
Price to Earnings – poměr ceny a zisku
Long Term Debt – dlouhodobý dluh
Shares Outstandings – počet akcií v oběhu
OČEKÁVÁNÍ ANALYTIKŮ
Grafy očekávání analytiků budoucího vývoje příjmů a zisku na akcii společnosti. Tmavě hnědé sloupce znázorňují aktuální vývoj hodnoty a světle hnědé sloupce očekávající vývoj hodnoty.


ZNÁMKA GP
Jak vypočítáváme vnitřní hodnotu akcie podle modelu DCF (Discounted cash flow) se dozvíte ZDE.
Datum výpočtu
Model výpočtu
Vnitřní hodnota
Margin of Safety
Vstupní cena
FUNDAMENTÁLNÍ ANALÝZA
TECHNICKÁ ANALÝZA
INFO: